hening...

Protected: Good Bye 2007

December 31, 2007
Enter your password to view comments.

This content is password protected. To view it please enter your password below:

Advertisements

Posted in life, love, me

Protected: “Emang, dingin bisa ngebuat orang jadi aneh ya”

December 30, 2007
Enter your password to view comments.

This content is password protected. To view it please enter your password below:


Posted in me

i dunno why i coudln’t sleep well last night

December 30, 2007
Leave a Comment

tadi malem gw tiba-tiba aja kebangun. keknya si sekitar jam 3 an. dan hebatnya setelah itu gw ga bisa tidur ampe sekitar jam setengah 6-an. wow…
jadilah gw berimajinasi segila – gilanya 😀
what i’m gonna do for the next ten years?
where i would be?
who is gonna be my mother of my child?
waw…
let it flow…
AHAHAHAHAHA


Posted in me

Defraging

December 30, 2007
Leave a Comment

i’m defraging my mobile disk. i want to defrag my brain too so i can take all my memories whenever i want to see it. hohoho..


Posted in me

Dateng ke hajatan temen gw yang menikah untuk pertama kalinya

December 29, 2007
Leave a Comment

halah bahasa indonesia emang rancu

gimana si harusnya gw ngasi judul kalo maksud gw ialah bahwa gw dateng ke kawinan temen. gw dateng ke kawinan ini untuk pertama kalinya (ke kawinan temen gw sendiri maksudnya).

back to the topic..
wanjis temen gw yang cowo udah ada yang menikah.
salute lah gue.
semoga menjadi keluarga yang sakinah mawadah warrahmah..
amin


Posted in Uncategorized
Next Page »